jueves, 10 de abril de 2014

T' estimo Música Audio

Estàvem treballant les compositores i els compositors a la classe i vaig llençar un repte als meus alumnes, cadascun/a d'ells/es m'havia de dir una paraula, la que volguessin...jo les ajuntaria totes i faria una cançó. El resultat ens va agradar tant i expressava tantes coses que volíem dir, que vam decidir ensenyar-li a tota l'escola. A mida que l'escoltaven els agradava més i més, així que hem decidit preparar una sorpresa amb ella, esteu atents!!!! 

Estábamos trabajando las compositoras y los compositores en clase y lancé un reto a mis alumnos, cada una/o de ellas/os tenía que decirme una palabra, la que quisiera...yo las juntaría todas y haría una canción. El resultado nos gustó tanto y expresaba tantas cosas que queríamos decir, que decidimos enseñársela a toda la escuela. A medida que la escuchaban más y más les gustaba, así que hemos decidido preparar una sorpresa con ella, estar atentas/os!!!

13 comentarios:

  1. hola patricia soc la ruth i penso que la canço quedara molt bonica amb una mica d'ensaig i una mica d'esfors

    ResponderEliminar
  2. Hola Patricia!
    Qué bonita! Realmente ha quedado muy bien

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gracias Nuria, ahora a hacer que llegue a cuanta más gente mejor!!

      Eliminar
  3. Patricia m'encantaaaaa :)

    ResponderEliminar
  4. Patricia a quedado muy bien

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. con las voces que queda por grabar yo creo que quedará aún mejor :p

      Eliminar
  5. Hola Patricia.
    Diuen q a la grabació han anat mes de 100 nens/es.
    Espero q quedi molt bé la canço!!!

    Maria

    ResponderEliminar
  6. Patricia
    m'agradaria q em donesis la llista de totes les paraules q van dir ela nens/es seria divertit veure-la.


    Maria

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola Maria, sii van venir moltíiisimes nenes i nens que ho van fer com uns veritables professionals!! Aquí et deixo la llista. Seria divertit que les busqueu a la cançó;)

      Sol, núvols, lluna, estrelles, nit, fulles, ocells, primavera, vent, t'estimo, música, sirenes, dracs, somiar, fades, viatjar, guitarra, foc, unicorn, flors...

      Eliminar
    2. Hola Patricia, demà si puc anirè a veure´t al colegi per la tarda quan sortiu y t´explico.

      Eliminar