lunes, 20 de marzo de 2017

Els valents també tenen por - Cantania 2017


23 comentarios:

  1. estudiant abans d'anarme a dormir, perquè m'agrada molt aquesta cançó i així em vaig al llit contenta i sabent que... EWls valents també tenen por. Espero que vagi molt bé demá.

    marina

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. hola marina hara fare ho de posarme les cançons per la nit abans de anarme al llit

      Eliminar
    2. Hola Marina em sembla una molt bona idea això de posar les cançons abans d'anar a dormir. D'aquesta manera s'espanten els malsons ;)

      Eliminar
    3. si marina jo també ago el mateix quando he d'estudiar alguna cançó de Cantània

      Eliminar
    4. marina sóc jo la que et escrit la laura v. que m'a oblidat posar el nom

      Eliminar
  2. Hola Patricia,soc la Lucía i estic estudiant la cançó

    ResponderEliminar
  3. estic donant un repas per que em surti molt be

    ResponderEliminar
  4. Hola Patricia sóc la Ona 5è A ja me la sé el que pasa que de vegades s'em oblida la antonació.
    Espero que avui no s'em en vagi ��

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Escolta-la sense cantar a sobre per fixar l'entonació ;)

      Eliminar
    2. lla ona jo tambe estava nerviosa
      soc la laura v.

      Eliminar
  5. Hola Patricia soc l'Iris de 5A i estic practican la canço si la escolto i la canto 2 vegades mes ja habre fet lo que ens vas mandar. Peró cada dia practico totas.

    ResponderEliminar
  6. Hola patricia soc L'Aitana ja m'he la estudiat millor dit ja me la se;)

    ResponderEliminar
  7. hola Patricia soc la Jasveen de 5eA ja em se la canco pero avegades en la part del final em falta afinar una miqueta i ja esta

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Posat només la part final i l'escoltes varies vegades, quan la tinguis molt clara la cantes... ja veuràs com així s'arregla ;)

      Eliminar
  8. Hola Patricia m'estic estudian la canço.
    Soc la Laura.M.
    Em costa una mica la part de el taurons...etc.
    I la de els pilots...etc

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Pero la porto una mica
      bé!!!!!!!

      Eliminar
    2. Agafa només la lletra i la vas "rapejant" així se't quedarà fàcil per poder després cantar-la ;)

      Eliminar