lunes, 4 de noviembre de 2013

Marrameu "Versió"

Aquí us deixo la primera entrada, una cançó tradicional,  d'aquesta època de l'any i que m'he atrevit a versionar. Un toc diferent i més actual, que els hi encanta als meus alumnes de Cicle Superior, a veure què us sembla ;)

Aquí os dejo la primera entrada, una canción tradicional,  de esta época del año y que me he atrevido a versionar. Un toque diferente, más actual, que les encanta a mis alumnas/os del Ciclo Superior, a ver qué os parece ;)

https://soundcloud.com/m-sica-a-tota-hora/marrameu-versi

28 comentarios:

  1. Ha estado muy bien que chulo

    ResponderEliminar
  2. a mi yaya tanvien le a gustado mucho

    adrian a

    ResponderEliminar
  3. Me alegro mucho Adrián, es bonito ver que la música puede llegar a diferentes generaciones :)

    ResponderEliminar
  4. A casa ens dona vida la música. I compartir les cançons que treballen al cole es genial. Gràcies per la vostra labor i vocació.
    Layna em demana que t'escrigui: Patricia cantes molt bé.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. És genial que compartiu la música junts a casa :) Gràcies Layna, m'alegro de que t'agradi!!

      Eliminar
  5. no puc escoltar la musica li dono al play i s'empara no se perque, tu ho saps?

    Hugo.B

    ResponderEliminar
  6. Hola soi la Cristina esta mui bien echa la versio

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola Cristina, la magia d'una versió es poder reinventar una cançó. M'alegro de que t'agradi :)

      Eliminar
    2. nomes li dono i es para


      HugoB

      Eliminar
    3. potser has d'actualitzar alguna cosa de l'ordinador ;)

      Eliminar
  7. segur que ets una estretlla de la canço veritat?

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. No sé si tant com una estrella jaja se hace lo que se puede :p

      Eliminar
  8. es muy chula la canción

    Adrián Asensio

    ResponderEliminar
  9. Hola Patricia sóc la Davinia ja m'estic estudiant la canço perque és molt chula i crec que ja me la se mes o menys espero que no se m'oblidi!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Segur que no se t'oblida!! Ho faràs genial!! Espero que hagis gaudit molt cantant-la :)

      Eliminar
  10. Hola Patricia porto tota la tarda cantant aquesta cançó... Jajajajaja!!!!

    Sóc l´Ainhoa

    ResponderEliminar
  11. Hola Patricia sóc una altre vegada jo la Davinia volia dirte que per mi em se ja tota la canço, crec que em posaras bona nota

    ResponderEliminar
  12. Hola patricia estic estudiant per aquesta tarda 24-10-2016

    ResponderEliminar
  13. (comentari de adalt) soc l´Iris de cinque <3

    ResponderEliminar